Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-08-13 20:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
801’73:821.111 (1) |
Prozodie. Științe auxiliare și surse ale filologiei (145) |
Literatură engleză (116) |
SM ISO690:2012 TATARU, Nina, PLESCENCO, Galina. Teaching reading fiction. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 87-91. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 801’73:821.111 | ||||||
Pag. 87-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura este unul dintre cele mai importante tipuri de activitate comunicativă şi cognitivă a studenţilor. Această activitate are drept scop extragerea informaţiilor dintr-un text fix scris. Lectura îndeplineşte diferite funcţii: serveşte la stăpânirea practică a unei limbi străine, este un mijloc de învăţare a unei limbi şi culturi, un mijloc de informare şi activitate educativă şi un mijloc de autoeducare. După cum se ştie, citirea contribuie la dezvoltarea altor tipuri de activităţi de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie ficţiune, naraţiune, tehnici de caracterizare, abordarea textului |
||||||
|