Teaching reading fiction
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
769 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-08-13 20:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
801’73:821.111 (1)
Prozodie. Științe auxiliare și surse ale filologiei (145)
Literatură engleză (116)
SM ISO690:2012
TATARU, Nina, PLESCENCO, Galina. Teaching reading fiction. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 87-91. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Teaching reading fiction

CZU: 801’73:821.111

Pag. 87-91

Tataru Nina, Plescenco Galina
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Lectura este unul dintre cele mai importante tipuri de activitate comunicativă şi cognitivă a studenţilor. Această activitate are drept scop extragerea informaţiilor dintr-un text fix scris. Lectura îndeplineşte diferite funcţii: serveşte la stăpânirea practică a unei limbi străine, este un mijloc de învăţare a unei limbi şi culturi, un mijloc de informare şi activitate educativă şi un mijloc de autoeducare. După cum se ştie, citirea contribuie la dezvoltarea altor tipuri de activităţi de comunicare.

Cuvinte-cheie
ficţiune, naraţiune, tehnici de caracterizare, abordarea textului