Articolul precedent |
Articolul urmator |
495 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.161.1 (29) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361) |
SM ISO690:2012 СТАРЧЕНКО, Галина. Методика обучения диалогическому общению на уроках русского языка. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 348-351. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
|||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016:811.161.1 | |||||
Pag. 348-351 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Acest articol pune în atenție problema formării competențelor de comunicare dialogată, care poate fi soluționată prin determinarea conținutului dialogului instructiv, realizând conexiunea acestui conținut cu un minimum tematic și selectând situații de comunicare tipice. Minimul tematic trebuie să reflecte principalele subiecte ale comunicării, iar conținutul tematic ar trebui să includă acele subiecte de vorbire care să faciliteze formarea unei înțelegeri cât mai complete și extinse a diverselor domenii de activitate umană. |
|||||
Cuvinte-cheie dialog, situaţie de comunicare, lecție aspectuală, temă de comunicare, statut al interlocutorului |
|||||
|