Методика обучения диалогическому общению на уроках русского языка
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
495 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161.1 (29)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361)
SM ISO690:2012
СТАРЧЕНКО, Галина. Методика обучения диалогическому общению на уроках русского языка. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 348-351. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Методика обучения диалогическому общению на уроках русского языка

CZU: 37.016:811.161.1

Pag. 348-351

Старченко Галина
 
Павлодарский государственный педагогический университет
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

Acest articol pune în atenție problema formării competențelor de comunicare dialogată, care poate fi soluționată prin determinarea conținutului dialogului instructiv, realizând conexiunea acestui conținut cu un minimum tematic și selectând situații de comunicare tipice. Minimul tematic trebuie să reflecte principalele subiecte ale comunicării, iar conținutul tematic ar trebui să includă acele subiecte de vorbire care să faciliteze formarea unei înțelegeri cât mai complete și extinse a diverselor domenii de activitate umană.

Cuvinte-cheie
dialog, situaţie de comunicare, lecție aspectuală, temă de comunicare, statut al interlocutorului