Социолингвистическое исследование как способ оптимизации приемов обучения неродному языку
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
465 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161.1 (29)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361)
SM ISO690:2012
ГАЛУШКО, Елена, РОПТАНОВА, Людмила. Социолингвистическое исследование как способ оптимизации приемов обучения неродному языку. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 326-330. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Социолингвистическое исследование как способ оптимизации приемов обучения неродному языку

CZU: 37.016:811.161.1

Pag. 326-330

Галушко Елена, Роптанова Людмила
 
Ульяновский государственный педагогический университет имени И. Н. Ульянова
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

Cunoașterea socioculturală este un factor care influențează studierea limbii ca limbă nonmaternă. Cercetarea lingvistică permite metodologilor să identifice modele de exprimare, compilând vocabularul activ al studenților. Articolul prezintă un studiu al „jucătorilor‖ tineri și seniori din regiunea Ulyanovsk. Materialul lingvistic (fraze fixe, cuvinte noi, creații ad-hoc, conform modelului derivațional productiv) corespunde limbii ruse autentice și extinde idea de limbă-țintă. Un asemenea sondaj poate deveni baza unei tehnici metodologice de actualitate în studierea unei limbi străine.

Cuvinte-cheie
joc, sociolingvistică, motivaţie, comunicare, conturarea comunicării, metodologie