Articolul precedent |
Articolul urmator |
465 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.161.1 (29) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361) |
SM ISO690:2012 ГАЛУШКО, Елена, РОПТАНОВА, Людмила. Социолингвистическое исследование как способ оптимизации приемов обучения неродному языку. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 326-330. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.161.1 | ||||||
Pag. 326-330 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cunoașterea socioculturală este un factor care influențează studierea limbii ca limbă nonmaternă. Cercetarea lingvistică permite metodologilor să identifice modele de exprimare, compilând vocabularul activ al studenților. Articolul prezintă un studiu al „jucătorilor‖ tineri și seniori din regiunea Ulyanovsk. Materialul lingvistic (fraze fixe, cuvinte noi, creații ad-hoc, conform modelului derivațional productiv) corespunde limbii ruse autentice și extinde idea de limbă-țintă. Un asemenea sondaj poate deveni baza unei tehnici metodologice de actualitate în studierea unei limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie joc, sociolingvistică, motivaţie, comunicare, conturarea comunicării, metodologie |
||||||
|