Реализация принципа интеграции на уроках русского языка и литературы в лицейских классах (на примере изучения окказионализмов)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
330 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.161.1+821.161.1:37.016 (1)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363)
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (367)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925)
SM ISO690:2012
ГОРШКОВА, Марина. Реализация принципа интеграции на уроках русского языка и литературы в лицейских классах (на примере изучения окказионализмов). In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 305-310. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Реализация принципа интеграции на уроках русского языка и литературы в лицейских классах (на примере изучения окказионализмов)

CZU: 811.161.1+821.161.1:37.016

Pag. 305-310

Горшкова Марина
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

În acest articol se face referire la metodele și unele propuneri de a studia cuvintele ocazionale dintr-o operă literară, în cazul dat, în opera lui V.Maiakovski, ca un ecou al propriului stil literar. Autorul analizează studierea temei date, prevăzute în programa școlară și propune unele sugestii cu referire la integrarea teoriei ocazionalității și literaturii în studierea operei lui V.Maiakovski.

Cuvinte-cheie
cuvinte ocazionale, stil idiomatic, integritate, teoria ocazionalității, opera lui V.Maiakovski