Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:801.73 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Studii și științe auxiliare ale filologiei (73) |
SM ISO690:2012 ЦЫМБАЛЮК, Елена. Принципы формирования межкультурной компетенции студентов-филологов посредством анализа художественного текста. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 301-305. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.88:801.73 | ||||||
Pag. 301-305 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul educației literare, analiza textului literar are un rol important pentru formarea competenței interculturale. Analiza literară a textului contribuie la consolidarea propriei identități naționale, cât și la dialogul intercultural. Textul iterar este un intermediar al cunoașterii culturii naționale a poporului și totodată poate influiența stabilirea factorului intercultural. Pentru formarea competenței interculturale prin intermediul analizei textului literar trebuie să ținem cont și de alți factori, și anume: principiul educației culturale, etnocultura, analiza modelelor contrastante, empatia, actualizarea cunoștințelor elevilor, interculturalitate. |
||||||
Cuvinte-cheie competență inteerculturală, analiza textului literar, principii, cultură, dialog intercultural, proces educativ |
||||||
|