Принципы формирования межкультурной компетенции студентов-филологов посредством анализа художественного текста
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
431 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-12 11:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.88:801.73 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
Studii și științe auxiliare ale filologiei (73)
SM ISO690:2012
ЦЫМБАЛЮК, Елена. Принципы формирования межкультурной компетенции студентов-филологов посредством анализа художественного текста. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 301-305. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Принципы формирования межкультурной компетенции студентов-филологов посредством анализа художественного текста

CZU: 378.147.88:801.73

Pag. 301-305

Цымбалюк Елена
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

În procesul educației literare, analiza textului literar are un rol important pentru formarea competenței interculturale. Analiza literară a textului contribuie la consolidarea propriei identități naționale, cât și la dialogul intercultural. Textul iterar este un intermediar al cunoașterii culturii naționale a poporului și totodată poate influiența stabilirea factorului intercultural. Pentru formarea competenței interculturale prin intermediul analizei textului literar trebuie să ținem cont și de alți factori, și anume: principiul educației culturale, etnocultura, analiza modelelor contrastante, empatia, actualizarea cunoștințelor elevilor, interculturalitate.

Cuvinte-cheie
competență inteerculturală, analiza textului literar, principii, cultură, dialog intercultural, proces educativ