Managementul comportamentului indizerabil prin dezvoltarea inteligenței emoționale la copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
611 89
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-11 10:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.77:316.6 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883)
Psihologie socială (960)
SM ISO690:2012
OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Managementul comportamentului indizerabil prin dezvoltarea inteligenței emoționale la copii. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 438-444. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Managementul comportamentului indizerabil prin dezvoltarea inteligenței emoționale la copii

CZU: 37.013.77:316.6

Pag. 438-444

Ohrimenco (Boţan) Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2021


Rezumat

From a psycho-pedagogical point of view, behavior refers to a set of reactions and actions (verbal, cognitive and affective) trough which children respond to certain internal impulse or to a various demands of the external world. The management of undesirable behavior trough development of emotional intelligence is the main predictor for the performance of social and professional succes in adult life.

Cuvinte-cheie
undiserable behavior, behaviroal problems, emotional intelligence