Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 89 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-11 10:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.77:316.6 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
Psihologie socială (960) |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Managementul comportamentului indizerabil prin dezvoltarea inteligenței emoționale la copii. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 438-444. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.77:316.6 | ||||||
Pag. 438-444 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
From a psycho-pedagogical point of view, behavior refers to a set of reactions and actions (verbal, cognitive and affective) trough which children respond to certain internal impulse or to a various demands of the external world. The management of undesirable behavior trough development of emotional intelligence is the main predictor for the performance of social and professional succes in adult life. |
||||||
Cuvinte-cheie undiserable behavior, behaviroal problems, emotional intelligence |
||||||
|