O analiză a mecanismelor psihologice implicate în studiul interdisciplinarității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
329 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 11:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:159.9 (6)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
AMIHĂLĂCHIOAE, Aniela. O analiză a mecanismelor psihologice implicate în studiul interdisciplinarității. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 394-402. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

O analiză a mecanismelor psihologice implicate în studiul interdisciplinarității

CZU: 37.015:159.9

Pag. 394-402

Amihălăchioae Aniela
 
Școala Gimnazială ”Ioan Murariu” Cristinești
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

This article argues the need for an interdisciplinary education, with concrete pedagogical principles, which correspond to the psychological needs of students. The interdisciplinary approaches support the idea of an extended conceptual framework, which favors the general perception of the education system focused on the needs and necessities of the student.

Cuvinte-cheie
interdisciplinarity, psychological mechanisms, high school, education system, educational disciplines