Analiză comparativă a manualelor de limba și literatura română pentru clasele a III-a și a IV-a, în România și Republica Moldova, cu privire la existența unor conținuturi care vizează formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 21:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1+821.135.1(478+498) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085)
SM ISO690:2012
IRINA, Elena-Roxana. Analiză comparativă a manualelor de limba și literatura română pentru clasele a III-a și a IV-a, în România și Republica Moldova, cu privire la existența unor conținuturi care vizează formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 371-375. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Analiză comparativă a manualelor de limba și literatura română pentru clasele a III-a și a IV-a, în România și Republica Moldova, cu privire la existența unor conținuturi care vizează formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar

CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1(478+498)

Pag. 371-375

Irina Elena-Roxana
 
Casa Corpului Didactic Neamț, Județul Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

The contents of the learning, elaborated in any context of the educational process evolve in relation to the historically affirmed paradigm that fixes their position in the specific dynamics of each promoted design model. Through reading, the student has access to a new, challenging, stimulating world. Even if the reading is not specific to a certain age, it begins in the primary cycle of education and must be continuous. Given the fact that self-knowledge is an individual cognitive, affective and motivational process, it supports strong environmental influences, so reading must be continuous and reading must be educated, being an active component of education.

Cuvinte-cheie
education, students, content, textbook, reading, self-image