Valorificarea metodelor interactive în predarea-învățarea părților de vorbire la nivelul învățământului primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
546 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 21:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016:811.135.1’36 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
POPA, Florentina, CIOBANU, Valentina. Valorificarea metodelor interactive în predarea-învățarea părților de vorbire la nivelul învățământului primar. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 363-368. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Valorificarea metodelor interactive în predarea-învățarea părților de vorbire la nivelul învățământului primar

CZU: 373.3.016:811.135.1’36

Pag. 363-368

Popa Florentina12, Ciobanu Valentina2
 
1 Şcoala Gimnazială “Pr. Gheorghe Săndulescu”, Dragomireşti, Judeţul Neamţ,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

This article addresses the issue of capitalizing on interactive methods in teaching-learning parts of speech at the primary level of education. In order to improve the results of primary school students, an investigation was conducted, which showed the effectiveness of modern methods in mastering grammatical concepts. The results of the investigation confirm that interactive methods facilitate the teaching-learning of parts of speech, develop the spirit of observation and streamline the formation of competence to apply grammatical concepts in communication through the personal effort of primary school students.

Cuvinte-cheie
interactive methods, classical methods, parts of speech, morphological concepts, educational process