Articolul precedent |
Articolul urmator |
418 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 17:41 |
SM ISO690:2012 ЧАЙКОВСКИЙ, Александр. Использование стратегии клиентоориентированности, как конкурентного преимущества предприятия на рынке B2B. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 30-31 octombrie 2020, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, pp. 110-115. ISBN 978-9975-152-69-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2020 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" Chisinău, Moldova, 30-31 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 110-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
All products and services are increasingly becoming more standardized and to attract new customers is becoming increasingly difficult. Therefore, the most effective way of retaining customers — it is the individualization of relationships and the relationships of building long-term partnerships. For the prosperity of the company is no longer enough just satisfied customers, need constant, loyal and extremely satisfied customers. |
||||||
Cuvinte-cheie relationship marketing, strategy, customer focus, competitive environment |
||||||
|