Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:53 |
SM ISO690:2012 HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii, 1 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, Vol.5, pp. 7-14. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii Vol.5, 2020 |
||||||
Seminarul "Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii" Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol s-a analizat conceptual comportamentul consumatorilor prin prisma implicațiilor culturale și globale. În elaborarea unei strategii de marketing, entitatea economică trebuie să țină cont de specificul culturii societății și, în consecință, de comportamentul consumatorului în condițiile globalizării. |
||||||
Cuvinte-cheie consumator, cultură, globalizare, variații, internaţional, marketing, entitate, segment, consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment |
||||||
|