Modalități de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a elevilor claselor primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
489 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 14:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.018.1+159.942-053.2 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Psihologie (3383)
SM ISO690:2012
BUZILA, Cristina. Modalități de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a elevilor claselor primare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 657-663. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Modalități de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a elevilor claselor primare

WAYS TO INVOLVE PARENTS IN THE EMOTIONAL DEVELOPMENT OF PRIMARY SCHOOL PUPILS

CZU: 373.3.018.1+159.942-053.2

Pag. 657-663

Buzila Cristina
 
Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În acest articol este argumentată necesitatea realizării educației pentru dezvoltarea emoțională în clasele primare. Sunt descrise modalitățile de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a copiilor.

This article argues the need for emotional development education in primary school. It describes how to involve parents in the emotional development of children.

Cuvinte-cheie
emoţie, Emotivitate, afectivitate, dezvoltare emoțională, educație pentru dezvoltarea emoțională,

emotion, emotivity, affectivity, emotional development, education for emotional development