Articolul precedent |
Articolul urmator |
489 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 14:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.018.1+159.942-053.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 BUZILA, Cristina. Modalități de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a elevilor claselor primare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 657-663. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.018.1+159.942-053.2 | ||||||
Pag. 657-663 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este argumentată necesitatea realizării educației pentru dezvoltarea emoțională în clasele primare. Sunt descrise modalitățile de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie emoţie, Emotivitate, afectivitate, dezvoltare emoțională, educație pentru dezvoltarea emoțională, emotion, emotivity, affectivity, emotional development, education for emotional development |
||||||
|