Importanţa publicităţii în cadrul economiei de piaţă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-02 10:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.1:33 (2)
Publicitate. Reclamă (172)
Economie. Științe economice (9266)
SM ISO690:2012
CĂRBUNE, Natalia. Importanţa publicităţii în cadrul economiei de piaţă. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 84-89. ISBN 978-9975-45-654-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 1, 2020
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale"
1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020

Importanţa publicităţii în cadrul economiei de piaţă

CZU: 659.1:33

Pag. 84-89

Cărbune Natalia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Publicitatea are un efect pozitiv asupra economiei deoarece stimulează cererea de bunuri şi servicii. Producătorii ştiu că publicitatea poate să vândă rapid un produs. Dacă un produs are succes o parte din profiturile realizate din vânzarea lui pot fi folosite pentru dezvoltarea şi promovarea de noi produse. Stimulând crearea de noi produse, publicitatea ajută la creşterea concurenţei

Advertising has a positive effect on the economy because it stimulatesthe demand for goods and services.Manufacturers know that advertisingcan sell a product quickly. If a product is successful,some of the profits from its sale can be used to develop and promote new products. By stimulating the creation of new products, advertising helps to increase competition.