Articolul precedent |
Articolul urmator |
316 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-02 10:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.1:33 (2) |
Publicitate. Reclamă (172) |
Economie. Științe economice (9266) |
SM ISO690:2012 CĂRBUNE, Natalia. Importanţa publicităţii în cadrul economiei de piaţă. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 84-89. ISBN 978-9975-45-654-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 1, 2020 |
|||||
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale" 1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 659.1:33 | |||||
Pag. 84-89 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Publicitatea are un efect pozitiv asupra economiei deoarece stimulează cererea de bunuri şi servicii. Producătorii ştiu că publicitatea poate să vândă rapid un produs. Dacă un produs are succes o parte din profiturile realizate din vânzarea lui pot fi folosite pentru dezvoltarea şi promovarea de noi produse. Stimulând crearea de noi produse, publicitatea ajută la creşterea concurenţei |
|||||
|