Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-15 18:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.8:37.013 (1) |
Inteligență artificială (307) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 LOZOVANU, Ecaterina. Impactul TIC asupra învățământului în societatea cunoașterii. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 3-9. ISBN 978-9975-45-654-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale" 1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.8:37.013 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creșterea eficienții cunoașterii sub impactul TIC ne impune să punem întrebări legate nu numai de efectele care au generat un șir de succese, dar și asupra problemelor a căror soluționare a condus la această situație. Procesul de învățământ tradițional care la început era concurat, iar astăzi, în condițiile pandemiei determinate de răspândirea virusului Sars, este treptat înlocuit de învățământul asistat electronic, conduce pe de o parte spre dezagregări sociale, dezumanizare și pierderi pentru ”status quo” existent, pe de altă parte la constituirea oportunităților legate de dezvoltarea continuă. Articolul dat prezintă o reflecție asupra rolului și a contribuției TIC în determinarea obiectivelor învățământului în societatea cunoașterii, cât și a problemelor referitor la impactul TIC asupra cunoașterii și a dezvoltării abilităților cognitive. |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente TIC, sistem, inteligenţă artificială, programe (soft-uri), societate bazată pe cunoaştere, tehnologii, raționament logic. |
||||||
|