Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 15:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091:005 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
Management (1869) |
SM ISO690:2012 ULMADĂ, Ana. Strategii de stimulare a relațiilor constructive la nivelul clasei de elevi. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 557-563. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
|||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 373.091:005 | |||||
Pag. 557-563 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Necesitatea abordării tematicii relației interpersonale se conturează din faptul că la momentul actual există pe de o parte, contradicţia între importanţa primordială a relaței interpersonale ca parte componentă a competenţei sociale ce reprezintă un instrument de socializare a elevilor, şi pe de altă parte, deficitul de strategii psihopedagogice de dezvoltare a unei relații interpersonale constructive la nivel de management al clasei de elevi. |
|||||
Cuvinte-cheie relații constructive, clasa de elevi, strategii de stimulare, constructive relationships, student class, stimulation strategies |
|||||
|