Modalități de dezvoltare a competențelor de cercetare pedagogică la cadrele didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
421 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 19:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (482)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
TAMBUR, Cristina. Modalități de dezvoltare a competențelor de cercetare pedagogică la cadrele didactice. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 544-550. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Modalități de dezvoltare a competențelor de cercetare pedagogică la cadrele didactice

WAYS TO DEVELOP PEDAGOGICAL RESEARCH COMPETENCES AT THE TEACHERS

CZU: 37.091

Pag. 544-550

Tambur Cristina
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu", Făleşti
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În acest articol este argumentată necesitatea formării continue a cadrelor didactice în aspectul dezvoltării competențelor de cercetare pedagogică. Sunt evidențiate caracteristicile persoanelor care sunt deschise spre implementarea inovațiilor în procesul educațional prin nivelele de competență de cercetare obținute ca rezultat al aplicării unor instrumente de cercetare.

This article argues the need for teacher’s continuous training to develop the pedagogical research competences. The characteristics of people who are open to the implementation of innovations in the educational process are highlighted by the levels of research competence obtained as a result of the application of some research tools.

Cuvinte-cheie
cercetare, cercetare pedagogică, investigaţie, inovaţie, competențe, competențe de cercetare pedagogică,

research, pedagogical research, investigation, innovation, competences, pedagogical research competences