Articolul precedent |
Articolul urmator |
510 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.32 (20) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197) |
Activități manageriale (431) |
SM ISO690:2012 TARNOVSCHI, Ana. Caracteristici psihologice ale personalităţii din sistemul educational. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 539-543. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.32 | ||||||
Pag. 539-543 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul acestei cercetări prezentăm unele sinteze teoretice şi practice privind aspectele personalităţii cadrului didactic. Constatăm importanţa relaţiei dintre motivaţie şi interesele personalităţii în procesul educaţional, relaţie ce formează un tot întreg, profesorul fiind acel agent al schimbării, pregătindu-şi elevii în această perspectivă care se constituie, tot mai mult, într-o dimensiune a omului contemporan. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţător, motivaţie, interese, elevi, dominante motivaţionale, performanţă, personalitate, sistem educaţional, education, teacher, motivation, interests, students, dominant motivational, performance, personality, education system |
||||||
|