Articolul precedent |
Articolul urmator |
494 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 20:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.5:37.091 (2) |
Psihologie (3383) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana. Modalități de reducere a stresului profesional generat de conflictele interculturale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 533-539. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.5:37.091 | ||||||
Pag. 533-539 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt descrise efectele stresului profesional generat de conflictele interculturale. Sunt evidențiate barierele interculturale sesizate în instituțiile de învățământ și sunt descrise mecanismele de prevenire și evitare a problemelor ce pot genera stres profesional. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, stres profesional, conflict, conflict intercultural, stress, professional stress, conflict, intercultural conflict |
||||||
|