Articolul precedent |
Articolul urmator |
439 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 09:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 SÎRGHIUȚĂ, Felicia. Pregătirea spirituală a educatorului pentru asistența pedagogică a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 519-525. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4 | ||||||
Pag. 519-525 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problematica profilului cadrului didactic incluziv. Sunt scoase în evidență valorile școlii incluzive și importanța moralității educatorului. Autorul sugerează utilizarea Indexulului incluziunii școlare ca istrument de autoevaluare și de proiectarea a dezvoltării competențelor profesionale ale educatorului care asigură incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, valori incluzive, profilul cadrului didactic incluziv, special educational needs, inclusive values, inclusive teacher profile |
||||||
|