Pregătirea spirituală a educatorului pentru asistența pedagogică a copiilor cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
439 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 09:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4 (27)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
SÎRGHIUȚĂ, Felicia. Pregătirea spirituală a educatorului pentru asistența pedagogică a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 519-525. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Pregătirea spirituală a educatorului pentru asistența pedagogică a copiilor cu cerințe educaționale speciale

SPIRITUAL TRAINING OF THE EDUCATOR FOR PEDAGOGICAL ASSISTANCE TO CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

CZU: 376.112.4

Pag. 519-525

Sîrghiuță Felicia
 
Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă din Târgul Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În articol este abordată problematica profilului cadrului didactic incluziv. Sunt scoase în evidență valorile școlii incluzive și importanța moralității educatorului. Autorul sugerează utilizarea Indexulului incluziunii școlare ca istrument de autoevaluare și de proiectarea a dezvoltării competențelor profesionale ale educatorului care asigură incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale.

The article addresses the issue of the inclusive teacher’s profile. The values of the inclusive school and the importance of the educator's morality are highlighted. The author suggests using the School Inclusion Index as a tool for self-assessment and designing the development of the educator’s professional skills, which ensures the inclusion of children with special educational needs.

Cuvinte-cheie
cerinţe educaţionale speciale, valori incluzive, profilul cadrului didactic incluziv,

special educational needs, inclusive values, inclusive teacher profile