Articolul precedent |
Articolul urmator |
455 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 22:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.75+376.015.3 (2) |
Psihologie (3362) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Ana. Precizări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 434-438. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.75+376.015.3 | ||||||
Pag. 434-438 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă clarificări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA. Caracterul interdisciplinar al subiectului abordat acoperă domeniul psihopedagogiei speciale, cu conotații în domeniul educațional și psihiatric, evaluare și intervenții, psihologia limbajului și comunicării, dezvoltarea atipică a copilului, în situații critice de disfuncție de comunicare. Cercetarea rezultă din necesitatea clarificării terminologice a conceptelor: abilități de autoreglare și tulburări ale spectrului de autism. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburări ale spectrului de autism, autism, autoreglare, autism spectrum disorders, autism, self-regulation |
||||||
|