Modalități de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în procesul educational
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
799 139
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 02:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.95/96 (14)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197)
Management (1890)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia. Modalități de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în procesul educational. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 421-427. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Modalități de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în procesul educational

WAYS OF PROFESSIONAL INTEGRATION OF BEGINNER TEACHERS IN THE EDUCATIONAL PROCESS

CZU: 37.07:005.95/96

Pag. 421-427

Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În articolul prezentat sunt reflectate aspectele teoretice și praxiologice ale integrării profesionale ale cadrelor didactice debutante. Sunt redate atribuțiile factorilor educaționali în integrarea profesională; metode de integrare ca coaching-ul şi mentoratul ce au ca scop comun îmbunătățirea performanței unei persoane.

The theoretical and praxiological aspects of the professional integration of beginner teachers are presented in the article. There were presented attributions of the educational factors in professional integration and integration methods such as coaching and mentoring that have as a common goal the improvement of a person's performance.

Cuvinte-cheie
integrare profesională, procesul educațional,

professional integration, educational process