Ways of Encouraging the Professional Performance
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
400 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-21 12:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.95/.96+37.091 (3)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197)
Tipuri de management (316)
Organizarea instruirii (530)
SM ISO690:2012
CEBAN, Corina. Ways of Encouraging the Professional Performance. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 417-421. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Ways of Encouraging the Professional Performance

MODALITĂȚI DE ÎNCURAJARE A PERFORMANȚEI PROFESIONALE

CZU: 37.07:005.95/.96+37.091

Pag. 417-421

Ceban Corina
 
”Vasile Alecsandri” Theoretical Lyceum, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

All teachers — and especially those newer to the profession — should focus on if they want to continue to offer their students the best classroom experience. From the very beginning, they should pay attention to some tips the experimented teachers might give them. Improving teaching practice, building collegiality and digging deep into content knowledge are among the first steps in the professional development. To think that any one of these things can take the place of another is a mistake. Good teaching is about balance, and there’s no way around that. An effective teacher isn’t afraid to talk to other educators and learn from them. They are willing to continue to learn their craft and take risks. They take the time to promote student growth as well as improve their own performance. They are always learning and always growing.

Toți profesorii ar trebui să le ofere elevilor lor cea mai bună experiență în clasă. Încă de la început, ar trebui să acorde atenție unor sfaturi pe care le-ar putea da profesorii cu experiență. Îmbunătățirea practicii didactice, construirea colegialității și săpăturile profunde în cunoștințele de conținut sunt printre primii pași în dezvoltarea profesională. A crede că oricare dintre aceste lucruri poate lua locul altuia este o greșeală. Un profesor eficient nu se teme să vorbească cu alți și să învețe de la ei. Ei sunt dispuși să continue să învețe meseria lor și să își asume riscuri. Aceștia își fac timp pentru a promova creșterea elevilor, precum și pentru a îmbunătăți propriile performanțe. Ei învață mereu și cresc mereu.

Cuvinte-cheie
improving teaching practice, professional skills, building collegiality,

îmbunătățirea practicii didactice, abilităţi profesionale, formarea colegialității