Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048.4+159.923.2-053.6 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 CAZACU, Daniela. Aspecte generale ale consilierii psihologice pentru orientare profesională. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 413-417. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.048.4+159.923.2-053.6 | ||||||
Pag. 413-417 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autodeterminarea în alegerea unei profesii este foarte importantă pentru fiecare persoană de-a lungul vieții. O persoană simte satisfacție din activitatea sa profesională atunci când este pasionată de munca sa, are ocazia să își dezvăluie potențialul intelectual, atunci când rezultatele activității sale sunt solicitate de societate și primește o remunerație adecvată pentru munca sa. În articolul nostru, am evidențiat câteva caracteristici ale consilierii de orientare profesională pentru absolvenți și studenți, în funcție de vârsta și pregătirea pentru alegerea profesională a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere psihologică, orientare profesională, psychological counseling, career guidance |
||||||
|