Utilizarea softului educațional în activitățile elevilor cu dizabilități
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
553 82
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 09:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.016:004(498) (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
VOLMER, Dumitru-Daniel. Utilizarea softului educațional în activitățile elevilor cu dizabilități. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 370-374. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Utilizarea softului educațional în activitățile elevilor cu dizabilități

EDUCATIONAL SOFTWARE IN THE LEARNING ACTIVITIES OF STUDENTS WITH DISABILITIES

CZU: 376.1.016:004(498)

Pag. 370-374

Volmer Dumitru-Daniel
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind utilizarea softului educațional în activitatea de învățare a elevilor cu dizabilități, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar. Sunt descrise şi unele softuri care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ în clasa incluzivă.

The article presents some theoretical approaches and praxiological aspects regarding the use of educational software in the learning activity of students with disabilities, the particularities of the activity of teachers regarding the inclusion of children with SEN in the school environment. Also there are described some software that can be used by the teacher in the instructional-educational process in the inclusive classroom.

Cuvinte-cheie
soft educaţional, elevi cu dizabilități,

educational software, students with disabilities