Articolul precedent |
Articolul urmator |
553 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 09:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.016:004(498) (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 VOLMER, Dumitru-Daniel. Utilizarea softului educațional în activitățile elevilor cu dizabilități. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 370-374. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.016:004(498) | ||||||
Pag. 370-374 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind utilizarea softului educațional în activitatea de învățare a elevilor cu dizabilități, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar. Sunt descrise şi unele softuri care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ în clasa incluzivă. |
||||||
Cuvinte-cheie soft educaţional, elevi cu dizabilități, educational software, students with disabilities |
||||||
|