Un posibil curriculum la limba străină pentru instituțiile de educație timpurie (la vârsta de 6-7 ani)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
455 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-12 20:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2/.3.016.046:81'243 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Un posibil curriculum la limba străină pentru instituțiile de educație timpurie (la vârsta de 6-7 ani). In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 356-362. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Un posibil curriculum la limba străină pentru instituțiile de educație timpurie (la vârsta de 6-7 ani)

A POSSIBLE FOREIGN LANGUAGE CURRICULUM FOR EARLY EDUCATION INSTITUTIONS (AT THE AGE OF 6-7 YEARS)

CZU: 373.2/.3.016.046:81'243

Pag. 356-362

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Curriculumul opțional la limba străină pentru instituţiile de educaţie timpurie (la vârsta de 6-7 ani) este un document normat de tip reglator, ce vizează normarea și reglarea procesului de învăţare a unei limbi străine, el este racordat cu tendinţele actuale la nivel european de învățare timpurie a unei limbi nematerne/străine și reprezintă o noutate pentru sistemul de învăţământ din Republica Moldova.

The optional foreign language curriculum for early education institutions (at the age of 6-7) is a standardized regulatory document, which aims to standardize and regulate the process of learning a foreign language, it is connected with current trends at European level. early learning of a non-native / foreign language and is a novelty for the education system in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
curriculum, limbă străină, învățare timpurie, instituţiile de educaţie timpurie,

curriculum, foreign language, early education institutions