Articolul precedent |
Articolul urmator |
455 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-12 20:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2/.3.016.046:81'243 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Un posibil curriculum la limba străină pentru instituțiile de educație timpurie (la vârsta de 6-7 ani). In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 356-362. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2/.3.016.046:81'243 | ||||||
Pag. 356-362 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul opțional la limba străină pentru instituţiile de educaţie timpurie (la vârsta de 6-7 ani) este un document normat de tip reglator, ce vizează normarea și reglarea procesului de învăţare a unei limbi străine, el este racordat cu tendinţele actuale la nivel european de învățare timpurie a unei limbi nematerne/străine și reprezintă o noutate pentru sistemul de învăţământ din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, limbă străină, învățare timpurie, instituţiile de educaţie timpurie, curriculum, foreign language, early education institutions |
||||||
|