Articolul precedent |
Articolul urmator |
382 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 21:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.035.6 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 IVASIUC, Victoria. Modalități de educare a valorilor general-umane la elevii claselor primare. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.2, pp. 289-293. ISBN 978-9975-50-241-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 15, Vol.2, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1.035.6 | ||||||
Pag. 289-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals with the issue of educating the general human values in primary school pupils. The issue of moral-spiritual education at the present stage is determined by the peculiarities of morality as a social phenomenon that confers its content, as well as the necessity of shaping a conceptual framework of the exit from the spiritual crisis of man and society in our country |
||||||
Cuvinte-cheie values, general human values, moral-spiritual education, teaching methods. |
||||||
|