Individualizarea evaluării în clasa incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
374 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 14:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.02 (3)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
RAILEAN, Natalia. Individualizarea evaluării în clasa incluzivă. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 346-353. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Individualizarea evaluării în clasa incluzivă

INDIVIDUALIZATION OF EVALUATION IN THE INCLUSIVE CLASS

CZU: 376.1.02

Pag. 346-353

Railean Natalia
 
Liceul Teoretic „V. Alecsandri", Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Articolul contribuie la înțelegerea de către cadrele didactice a esenței şi modalităților de proiectare/elaborare a adaptărilor curriculare, în special a adaptării materialelor de evaluare a rezultatelor şcolare ale elevului cu cerințe educaționale speciale. Autorul oferă un exemplu de test individualizat și descrie experiența obținută în clasa incluzivă.

The article contributes to the understanding by teachers the essence and modalities of curricular adaptations, their design / elaboration, in particular the adaptation of materials for evaluation of the students’ school results with special educational needs. The author gives an example of an individualized test and describes the experience gained in the inclusive class.

Cuvinte-cheie
evaluarea rezultatelor școlare, cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, test individualizat, curriculum modificat,

evaluation of school results, special educational needs, inclusive education, individualized test, modified curriculum