Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 14:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.02 (3) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Natalia. Individualizarea evaluării în clasa incluzivă. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 346-353. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.02 | ||||||
Pag. 346-353 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul contribuie la înțelegerea de către cadrele didactice a esenței şi modalităților de proiectare/elaborare a adaptărilor curriculare, în special a adaptării materialelor de evaluare a rezultatelor şcolare ale elevului cu cerințe educaționale speciale. Autorul oferă un exemplu de test individualizat și descrie experiența obținută în clasa incluzivă. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluarea rezultatelor școlare, cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, test individualizat, curriculum modificat, evaluation of school results, special educational needs, inclusive education, individualized test, modified curriculum |
||||||
|