Elevii cu CES – educația în învățamântul de masa
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
468 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 01:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.014.5 (2)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591)
SM ISO690:2012
POTOP, Carmen-Adriana. Elevii cu CES – educația în învățamântul de masa. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 331-336. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Elevii cu CES – educația în învățamântul de masa

STUDENTS WITH SEN – EDUCATION IN MASS EDUCATION

CZU: 376.1.014.5

Pag. 331-336

Potop Carmen-Adriana
 
Școala Gimnazială specială „Maria Montessori” din Bacău, România
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Autorul abordează experiența școlilelor educaţionale de masă care dezvoltă o serie de servicii educaţionale de sprijin pentru copiii cu cerinţe educaţionale speciale. În articol sunt descrise strategiile de management al clasei, regulile clasei incluzive care determină gradul de acceptabilitate a copiilor cu dizabilități în instituțiile de învățământ general.

The author addresses the experience of mainstream educational schools that develop a list of educational support services for children with special educational needs. The article describes the strategies of class management, inclusive class rules that determine the degree of acceptability of children with disabilities in general educational institutions

Cuvinte-cheie
cerinţe educaţionale speciale, învățământ de masă, managementul clasei incuzive,

special educational needs, mass education, inclusive class management