Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 01:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.014.5 (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591) |
SM ISO690:2012 POTOP, Carmen-Adriana. Elevii cu CES – educația în învățamântul de masa. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 331-336. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.014.5 | ||||||
Pag. 331-336 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul abordează experiența școlilelor educaţionale de masă care dezvoltă o serie de servicii educaţionale de sprijin pentru copiii cu cerinţe educaţionale speciale. În articol sunt descrise strategiile de management al clasei, regulile clasei incluzive care determină gradul de acceptabilitate a copiilor cu dizabilități în instituțiile de învățământ general. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, învățământ de masă, managementul clasei incuzive, special educational needs, mass education, inclusive class management |
||||||
|