Individualizarea în clasele incluzive prin adaptări curriculare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-06 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1 (170)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
TAMBUR, Marcela. Individualizarea în clasele incluzive prin adaptări curriculare. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.2, pp. 266-272. ISBN 978-9975-50-241-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 15, Vol.2, 2019
Colocviul "Interuniversitaria"
15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019

Individualizarea în clasele incluzive prin adaptări curriculare

CZU: 376.1

Pag. 266-272

Tambur Marcela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

This article addresses the following aspect: the individualisation of the educational process in inclusive classes through curricular adaptations. The author mentions the role of educational policies in delivering inclusive education at national level. It also describes the didactic strategies implemented in the educational process with pupils with learning difficulties in the geography discipline.

Cuvinte-cheie
inclusive education, curricular adaptations, individualization, learning difficulties, didactic strategies.