Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
654 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 18:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.03 (73)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 317-324. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie

EDUCATIONAL IMPLICATIONS OF MULTIPLE INTELLIGENCES AT EARLY AGE

CZU: 373.2.03

Pag. 317-324

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Articolul reflectă asupra studiilor realizate de mai mulți autori asupra noțiunii de inteligență și a multiplelor inteligențe, elaborate de Howard Gardner. Este argumentată necesitatea și importanța aplicării Teoriei inteligenţelor multiple la toate disciplinele școlare. De asemenea sunt redați pașii pe care trebuie să-i urmeze cadrele didactice care doresc să predea în spiritul teoriei inteligenţelor multiple și exemple de implementare a inteligenţelor multiple în practica educaţională la vârsta timpurie.

The article reflects on the studies conducted by several authors on the notion of intelligence and multiple intelligences, developed by Howard Gardner. The necessity and importance of applying the Theory of Multiple Intelligences to all school subjects is reasoned. It also shows the steps to be followed by teachers who want to teach in the spirit of the theory of multiple intelligences and examples of implementation of multiple intelligences in educational practice at an early age.

Cuvinte-cheie
inteligenţă, inteligenţa generală, inteligențe multiple, tratare diferențiată, instruire interactivă,

intelligence, general intelligence, multiple intelligences, differentiated treatment, interactive training