Articolul precedent |
Articolul urmator |
654 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 18:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.03 (73) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 317-324. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.03 | ||||||
Pag. 317-324 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă asupra studiilor realizate de mai mulți autori asupra noțiunii de inteligență și a multiplelor inteligențe, elaborate de Howard Gardner. Este argumentată necesitatea și importanța aplicării Teoriei inteligenţelor multiple la toate disciplinele școlare. De asemenea sunt redați pașii pe care trebuie să-i urmeze cadrele didactice care doresc să predea în spiritul teoriei inteligenţelor multiple și exemple de implementare a inteligenţelor multiple în practica educaţională la vârsta timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, inteligenţa generală, inteligențe multiple, tratare diferențiată, instruire interactivă, intelligence, general intelligence, multiple intelligences, differentiated treatment, interactive training |
||||||
|