Articolul precedent |
Articolul urmator |
776 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.03 (84) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 PATRAŞCU, Dumitru, BÎRGĂOANU, Claudia I.. Strategii ale învăţării creative în ciclul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 310-317. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.03 | ||||||
Pag. 310-317 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea este o structură caracteristică psihicului, ce face posibilă realizarea unor produse şi opere noi. Ea se relevă şi se defineşte ca o însuşire deosebit de complexă a întregii personalităţi, care implică componente intelectuale, afective, voluntare şi caracteriale.Una dintre condiţiile principale în ceea ce priveşte dezvoltarea unui climat favorabil creativităţii este o bună conlucrare între profesor şi elev. Societatea actuală încurajează libera exprimare a gândurilor şi a creativităţii implicit. Climatul afectiv propice dezvoltării creativităţii elevilor este caracterizat prin tonalitate afectivă-pozitivă între învăţător şi elev. O altă caracteristică importantă este stimularea efortului personal al elevilor şi stimularea efortului acestuia de a aduce ceva nou, de a fi original şi inovator.Profesorul creativ oferă învăţarea autoinițiativă, atmosfera neautoritară, îi încurajează pe elevi să înveţe suplimentar, încurajează procesele gândirii creative. Aceasta înseamnă că el îi îndeamnă pe copii să caute noi conexiuni între date, să asocieze, să-şi imagineze, să găsească soluţii la probleme, să facă presupuneri nebănuite, să emită idei noi, să perfecţioneze ideile altora şi să orienteze aceste idei în direcţii noi. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, strategii, condiţii, învăţare, rezultate deosebite, climatul afectiv, metode, procedee, şcoală, elevi, învăţământ primar, creativity, Strategies, conditions, learning, outstanding results, emotional climate, Methods, procedures, school, pupils, primary school |
||||||
|