Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 14:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.018.43:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela, PĂDUREŢ, Ecaterina. Sugestii de proiectare la distanţă a activităţilor în educaţie timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 278-283. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.018.43:004 | ||||||
Pag. 278-283 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Proiectarea activităților constituie o abordare detaliată și concretă a anticipării acțiunilor realizate. Metodologia privind organizarea procesului educațional la distanță constă în cadrul didactic care lucrează online cu copiii și părinții, folosind tehnologii digitale. |
||||||
Cuvinte-cheie procesul educațional la distanță, proiectare la distanță, distance educational process, distance design |
||||||
|