Sugestii de proiectare la distanţă a activităţilor în educaţie timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
488 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 14:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.018.43:004 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
DASCAL, Angela, PĂDUREŢ, Ecaterina. Sugestii de proiectare la distanţă a activităţilor în educaţie timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 278-283. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Sugestii de proiectare la distanţă a activităţilor în educaţie timpurie

SUGEESTIONS FOR DISTANCE DESIGN OF ACTIVITIES IN ERALY EDUCATION

CZU: 373.2.018.43:004

Pag. 278-283

Dascal Angela1, Pădureţ Ecaterina2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Instituţia de Educaţie Timpurie nr. 46 „Auraş-Păcuraş” din Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Proiectarea activităților constituie o abordare detaliată și concretă a anticipării acțiunilor realizate. Metodologia privind organizarea procesului educațional la distanță constă în cadrul didactic care lucrează online cu copiii și părinții, folosind tehnologii digitale.

The design of the activities constitutes the detailed and concrete approach of anticipating the realized actions. The methodology regarding the distances organization of the educational process consists of the teacher working online with the children and the parents, using digital tehnologies.

Cuvinte-cheie
procesul educațional la distanță, proiectare la distanță,

distance educational process, distance design