Articolul precedent |
Articolul urmator |
401 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-05 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1.016.046:656.13.052.8 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266) |
Transport și servicii poștale. Organizarea și controlul circulației (266) |
SM ISO690:2012 BUIMESTRU, Lilia. Perspective curriculare în formarea conducătorilor auto. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 264-273. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
|||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 377.1.016.046:656.13.052.8 | |||||
Pag. 264-273 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol este prezentat un punct de vedere asupra formării conducătorilor auto ca parte componentă a sistemului naţional de educaţie şi formare profesională, orientată spre formarea/obținerea cunoștințelor, abilităților și competențelor cerute de profilul ocupațional și de piața muncii. Cariera profesională a conducătorilor auto valorifică reperele conceptuale, configurația și particularitățile sistemului de formare profesională, definitorii în elaborarea curriculumului de formare, ca document, cu axă valorică de construct integralist ca: concept/concepţie, curriculum produs, curriculum conţinut, curriculum proces/acţiune, curriculum finalitate/rezultat; care să asigure funcţionalitatea, receptivitatea şi flexibilitatea față de cerinţele pieţii muncii; care să includă componente definitorii ale planului de învăţământ: temporală, formativă, acumulare, evaluare. Este expusă structura curriculumului modular, ca model de uniformizare a contextului de formare profesională a conducătorilor auto. |
|||||
Cuvinte-cheie conducător auto, formare profesională, competenţe profesionale, curriculum, curriculum modular, driver, training, professional skills, curriculum, modular curriculum |
|||||
|