Rolul terapiei ocupaționale în educația incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
709 87
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 13:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.015.3 (27)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
BANU, Liliana. Rolul terapiei ocupaționale în educația incluzivă. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 249-252. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Rolul terapiei ocupaționale în educația incluzivă

THE ROLE OF OCCUPATIONAL THERAPY IN INCLUSIVE EDUCATION

CZU: 376.1.015.3

Pag. 249-252

Banu Liliana
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Acest articol încearcă sa evidențieze rolul terapiei ocupaționale în integrarea diferențiată a elevilor cu cerințe educaționale speciale. Scopul major al intervenției educaționale prin intermediul mijloacelor specifice terapiei ocupaționale îl constituie recuperarea şi adaptarea persoanelor, aflate în dificultate, la societatea în care trăiesc, dezvoltarea personalităţii în ansamblul său

This article highlights the role of occupational therapy in the differentiated integration of students with special educational needs. The main goal of educational intervention through the means specific to occupational therapy is the recovery and adaptation of people in difficulty to the society in which they live, the development of personality as a whole.

Cuvinte-cheie
terapie ocupationala, cerinţe educaţionale speciale, ludoterapie, simulare cognitivă, formarea autonomiei personale, socializare,

occupational therapy, special educational requirements, play therapy, cognitive simulation, formation of personal autonomy, socialization