Articolul precedent |
Articolul urmator |
709 87 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 13:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 BANU, Liliana. Rolul terapiei ocupaționale în educația incluzivă. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 249-252. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 249-252 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol încearcă sa evidențieze rolul terapiei ocupaționale în integrarea diferențiată a elevilor cu cerințe educaționale speciale. Scopul major al intervenției educaționale prin intermediul mijloacelor specifice terapiei ocupaționale îl constituie recuperarea şi adaptarea persoanelor, aflate în dificultate, la societatea în care trăiesc, dezvoltarea personalităţii în ansamblul său |
||||||
Cuvinte-cheie terapie ocupationala, cerinţe educaţionale speciale, ludoterapie, simulare cognitivă, formarea autonomiei personale, socializare, occupational therapy, special educational requirements, play therapy, cognitive simulation, formation of personal autonomy, socialization |
||||||
|