Articolul precedent |
Articolul urmator |
962 277 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.02(498) (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 TARAŞ, Cristina Violeta. Integrarea copiilor cu CES în învățământul de masa. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 229-234. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.02(498) | ||||||
Pag. 229-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul pune în discuție procesul de integrare educațională a elevilor cu CES în învățământul de masă. Sunt analizate formele incluziunii, nivelele de dezvoltare a personalităţii elevului cu CES. Este accentuată importanța valorificării practicilor moderne în cadrul orelor de cur și a activităților de autoperfecţionare a cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, cadre didactice, incluziune, mediu şcolar, strategii didactice, special educational needs, teachers, inclusion, school environment, teaching strategies |
||||||
|