Integrarea copiilor cu CES în învățământul de masa
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
962 277
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.02(498) (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
TARAŞ, Cristina Violeta. Integrarea copiilor cu CES în învățământul de masa. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 229-234. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Integrarea copiilor cu CES în învățământul de masa

INTEGRATION OF THE CHILDREN WITH SEN INTO THE MASS EDUCATION

CZU: 376.1.02(498)

Pag. 229-234

Taraş Cristina Violeta
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Autorul pune în discuție procesul de integrare educațională a elevilor cu CES în învățământul de masă. Sunt analizate formele incluziunii, nivelele de dezvoltare a personalităţii elevului cu CES. Este accentuată importanța valorificării practicilor moderne în cadrul orelor de cur și a activităților de autoperfecţionare a cadrelor didactice.

The author discusses the process of educational integration of children with SEN into mass education. The forms of inclusion, the levels of personality development of the child with SEN are analyzed. The importance of harnessing the modern practices in the classroom and the self-training activities of teachers is emphasized.

Cuvinte-cheie
cerinţe educaţionale speciale, cadre didactice, incluziune, mediu şcolar, strategii didactice,

special educational needs, teachers, inclusion, school environment, teaching strategies