Articolul precedent |
Articolul urmator |
4352 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-17 01:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.11(072.3) (1) |
Limbi germanice (814) |
SM ISO690:2012 GHINDA, Cristina. Songs as authentic input in EFL classroom. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.2, pp. 109-116. ISBN 978-9975-50-241-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 15, Vol.2, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.11(072.3) | ||||||
Pag. 109-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialele didactice, cum ar fi manualele și caietele de lucru sunt considerate componente importante ale procesului de învățare. Acestea servesc drept bază pentru o mare parte din conținuturile lingvistice și tematice pe care le însușesc elevii în sala de clasă. Cu toate acestea, există numeroși cercetători care promovează necesitatea expunerii elevilor la un material didactic mai autentic. Argumentul lor principal este nevoia de a pregăti pe cei ce învață să folosească limba în situații specifice din viața reală. În acest sens, utilizarea melodiilor în predarea limbii engleze este văzută ca o sursă potențială de limbaj autentic. Beneficiile acestei practici s-au dovedit a fi numeroase, precum crearea unui mediu plăcut de învățare, creșterea motivației elevilor, dar și neapărat îmbunătățirea abilităților de ascultare și vorbire. |
||||||
Cuvinte-cheie engleza ca limbă străină, limbaj autentic, autenticitate, cântece |
||||||
|