Songs as authentic input in EFL classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
4352 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-17 01:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.11(072.3) (1)
Limbi germanice (814)
SM ISO690:2012
GHINDA, Cristina. Songs as authentic input in EFL classroom. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.2, pp. 109-116. ISBN 978-9975-50-241-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 15, Vol.2, 2019
Colocviul "Interuniversitaria"
15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019

Songs as authentic input in EFL classroom

CZU: 811.11(072.3)

Pag. 109-116

Ghinda Cristina
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

Materialele didactice, cum ar fi manualele și caietele de lucru sunt considerate componente importante ale procesului de învățare. Acestea servesc drept bază pentru o mare parte din conținuturile lingvistice și tematice pe care le însușesc elevii în sala de clasă. Cu toate acestea, există numeroși cercetători care promovează necesitatea expunerii elevilor la un material didactic mai autentic. Argumentul lor principal este nevoia de a pregăti pe cei ce învață să folosească limba în situații specifice din viața reală. În acest sens, utilizarea melodiilor în predarea limbii engleze este văzută ca o sursă potențială de limbaj autentic. Beneficiile acestei practici s-au dovedit a fi numeroase, precum crearea unui mediu plăcut de învățare, creșterea motivației elevilor, dar și neapărat îmbunătățirea abilităților de ascultare și vorbire.

Cuvinte-cheie
engleza ca limbă străină, limbaj autentic, autenticitate, cântece