Organizarea și desfășurarea activităților cultural-artistice în instituțiile de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
485 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 22:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24.036:7.01 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
Estetică. Filozofie. Gust. Teoria artei în general (108)
SM ISO690:2012
MORARI, Marina. Organizarea și desfășurarea activităților cultural-artistice în instituțiile de educație timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 165-170. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Organizarea și desfășurarea activităților cultural-artistice în instituțiile de educație timpurie

ORGANIZATION AND CONDUCT OF CULTURAL-ARTISTIC ACTIVITIES
IN EARLY EDUCATION INSTITUTIONS

CZU: 373.24.036:7.01

Pag. 165-170

Morari Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

În procesul educației timpurii, activitățile cultural-artistice ocupă în mod tradițional un loc important. În articol este definit fenomenul cultural-artistic, este explicat dualismul estetic - extra-estetic în educația artistică. Abordarea holistică în organizarea și desfășurarea activității cultural-artistice este argumentată de conexiunea zonelor de dezvoltare cu zonele de activitate. Clarificările conceptuale sunt aduse cu ajutorul materialelor aplicate în seminarile științifico-metodice ale laboratorului științific „Cercetări interdisciplinare în domeniile artelor”.

In the process of early education, cultural-artistic activities traditionally occupy an important place. In the article is defined the cultural-artistic phenomenon, explained the aesthetic – extra-aesthetic dualism in artistic education. The holistic approach in the organization and conduct of cultural-artistic activity is argued by the connection of the areas of development with the areas of activity. Conceptual clarifications are brought with the help of materials applied in the scientific-methodical seminars of the scientific laboratory Interdisciplinary Research in the Fields of Arts.

Cuvinte-cheie
activitate cultural-artistică, fenomen cultural-artistic, abordare holistică, abordare integrativă, dualism estetic-extraestetic,

cultural-artistic activity, cultural-artistic phenomenon, holistic approach, integrative approach, aesthetic-extra-aesthetic dualism