Articolul precedent |
Articolul urmator |
485 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 22:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.24.036:7.01 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Estetică. Filozofie. Gust. Teoria artei în general (108) |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Organizarea și desfășurarea activităților cultural-artistice în instituțiile de educație timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 165-170. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.24.036:7.01 | ||||||
Pag. 165-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul educației timpurii, activitățile cultural-artistice ocupă în mod tradițional un loc important. În articol este definit fenomenul cultural-artistic, este explicat dualismul estetic - extra-estetic în educația artistică. Abordarea holistică în organizarea și desfășurarea activității cultural-artistice este argumentată de conexiunea zonelor de dezvoltare cu zonele de activitate. Clarificările conceptuale sunt aduse cu ajutorul materialelor aplicate în seminarile științifico-metodice ale laboratorului științific „Cercetări interdisciplinare în domeniile artelor”. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate cultural-artistică, fenomen cultural-artistic, abordare holistică, abordare integrativă, dualism estetic-extraestetic, cultural-artistic activity, cultural-artistic phenomenon, holistic approach, integrative approach, aesthetic-extra-aesthetic dualism |
||||||
|