Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 17:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.02+37.042.2](478) (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 GLOBU, Nelea, MELENCIUC, Galina. Abordări strategice în lucru cu copiii dotați. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 138-143. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.02+37.042.2](478) | ||||||
Pag. 138-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente sarcina profesorilor, a managerilor şcolari este să contribuie în modul cel mai firesc la formarea personalității elevilor, să aplice cele mai adecvate strategii de înnobilare a minții şi sufletului tînărului în devenire. Fiecare copil e unic în felul său și valoros prin ceea ce face. Cum atestăm copiii dotați? Ce strategii abordăm în lucru cu copiii cu capacicitați deosebite, copiii dotați? Copiii dotați sunt conduși de o curiozitate specială, sunt dornici să înțeleagă modul în care funcționează întregul univers, capabili să-și imagineze îmbunătățiri sau reforme, să producă valori util sociale. Lucru cu copiii dotați necesită pregătirea specială a profesorilor, acțiuni, metodologii strategice în conformitate cu „eul ”fiecăruia pentru ca ei în cadrul activităților educaționale să-și manifeste și să-și dezvolte talentul în timp și la timp. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi dotaţi, strategii didactice, plan, calitate, proces educaţional, profesor, gifted students, teaching strategies, plan, Quality, educational process, teacher |
||||||
|