Semnificații conceptuale ale integralizării educației formale-nonformale-informale în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
421 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 22:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005(478) (5)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Management (1893)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Semnificații conceptuale ale integralizării educației formale-nonformale-informale în învățământul general. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 105-111. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Semnificații conceptuale ale integralizării educației formale-nonformale-informale în învățământul general

FORMAL-NONFORMAL-INFORMAL EDUCATION IN GENERAL EDUCATION

CZU: 37.07:005(478)

Pag. 105-111

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Articolul de față reflecă o sinteză a cercetării științifice privind semnificațiile conceptuale ale integralizării educației formale-nonformale-informale. În contextul învățământului general este abordată conexiunea integralizării educație formale-nonformale-informale prin implementarea politicilor curriculare. Pentru respectarea principiului integralității pedagogice, în acest sens a fost definită educația pentru timpul liber – una din dimensiunile noii educații, care servește drept model de conceptualizare, modelizare și implementare la nivel formal-nonformal și informal.

This article reflects a synthesis of scientific research on the conceptual meanings of the integration of formal-non-formal-informal education. In the context of general education, the connection of the integration of formal-non-formal-informal education through the implementation of curricular policies is approached. In order to respect the principle of pedagogical integrity, in this sense, leisure education has been defined - one of the dimensions of the new education, which serves as a model of conceptualization, modeling and implementation at a formal-non-formal and informal level.

Cuvinte-cheie
educaţie, integralizare, învăţământ, formal, nonformal, informal, noile educații, educaţie pentru timp liber, elev, profesor,

education, integration, education, formal, non-formal, informal, new education, leisure education, student, teacher