Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 22:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005(478) (5) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1893) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Semnificații conceptuale ale integralizării educației formale-nonformale-informale în învățământul general. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 105-111. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005(478) | ||||||
Pag. 105-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față reflecă o sinteză a cercetării științifice privind semnificațiile conceptuale ale integralizării educației formale-nonformale-informale. În contextul învățământului general este abordată conexiunea integralizării educație formale-nonformale-informale prin implementarea politicilor curriculare. Pentru respectarea principiului integralității pedagogice, în acest sens a fost definită educația pentru timpul liber – una din dimensiunile noii educații, care servește drept model de conceptualizare, modelizare și implementare la nivel formal-nonformal și informal. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, integralizare, învăţământ, formal, nonformal, informal, noile educații, educaţie pentru timp liber, elev, profesor, education, integration, education, formal, non-formal, informal, new education, leisure education, student, teacher |
||||||
|