Articolul precedent |
Articolul urmator |
855 94 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 09:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111'243:004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Limba engleză (671) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 BRUMĂ, Marilena. USING NEW MEDIA TO TEACH ENGLISH. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 86-91. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111'243:004 | ||||||
Pag. 86-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noile tehnologii media reprezintă toate schimbările generate de revoluția tehnologică. Pe lângă faptul că textele tipărite au fost înlocuite cu textele digitale, revoluția tehnologică a dat naștere nu doar unor noi genuri literare precum blogurile sau wiki –urile, ci unor noi tipare culturale. Modul convențional de gândire cu privire la lume, care se bazează pe lumea materială și tangibilă a fost perfecționat de geneza lumii virtuale. Membrii generației tinere petrec atât de mult timp cufundați în lumea virtuală încât sunt numiți „generația digitală”. Astfel, deoarece tehnologia este o parte integrantă a vieții celor tineri, de ce să nu o folosim în scop pedagogic. Articolul următor va evidenția câteva beneficii ale utilizării noilor mijloace media pentru a preda limba engleză ca limbă străină, mai ales în contextul globalizării , unde limba engleză este utilizată ca limbă vehiculară, internațională, ce permite comunicarea între persoane cu origini și culturi diferite. Noile mijloace media, pe lângă faptul că oferă nenumărate resurse și materiale didactice pentru profesori, se pot dovedi a fi de neprețuit datorită facilitării experienței de a interacționa cu mediul virtual. Deoarece experiența este un factor esențial în învățarea unei limbi străine, noile mijloace media pot oferi studenților „experiențe virtuale”, precum ascultarea vorbitorilor nativi pe YouTube, sau chair interacțiunea cu vorbitori nativi pe canalele de socializare. Deși unii dintre studenți poate nu vor avea oportunitatea de a întâlni vorbitori nativi de limba engleză în viața reală, tehnologia îi poate ajuta să-i întâlenască în „realitatea virtuală”, ceea ce poate avea un impact similar asupra învățării ca și o întâlnire propriu-zisă. De aceea, utilizarea noilor mijloace media la orele de limba engleză se poate dovedi o metodă eficientă de a ne apropia de elevii din generația digitală în elementul lor și de a revitaliza procesul predării – învățării, adăugându-i o componentă experiențială și facilitând interacțiunea cu vorbitorii nativi de limba engleză. |
||||||
Cuvinte-cheie noile mijloace media, predarea limbii engleze ca limbă străină, tehnologie digitală, realitate virtuală, dispozitiv de comunicare, Internet, new media, EFL classroom, Digital technology, Virtual Reality, communication devices, Internet |
||||||
|