G. G. Antonescu – principiul școlii formativ-organiciste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
510 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 09:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01(498)(092)(091) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
SM ISO690:2012
BRÎNZĂ, Ionela. G. G. Antonescu – principiul școlii formativ-organiciste. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 82-86. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

G. G. Antonescu – principiul școlii formativ-organiciste

G. G. ANTONESCU – THE PRINCIPLE OF THE TRAINING-ORGANIC SCHOOL

CZU: 37.01(498)(092)(091)

Pag. 82-86

Brînză Ionela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Articolul cu tema: G.. G.. Antonescu și principiul școlii formativ-organiciste cuprinde: adnotare, concepte-cheie (româna, engleza), 7 pagini text scris și bibliografie.  Cercetarea pedagogică istorică (sincronică și diacronică) abordează dimensiunea istorică a personalității lui G.. G.. Antonescu, dimensiunea epistemologică a operei lui G.. G.. Antonescu și dimensiunea practică a pedagogiei  care promovează școala formativ-organicistă.

This article relating to the theme:  The formative-organicist  pedagogy developed by G.. G.. Antonescu includes: adnnotation, key concepts (Romanian, English), 7 page text and bibliography.  The historical pedagogy research (diachronic and sinchronic ) approaches the historical dimension of G.. G.. Antonescu's personality, the epistemological dimension of  G. G. Antonescu and the practical dimension of G.. G.. Antonescu's pedagogy which creates interest in formative-organicist school.

Cuvinte-cheie
cercetarea pedagogică istorică (sincronică și diacronică), școala formativ-organicistă,

Historical pedagogical research (diachronic and sinchronic), formative organicist school