Articolul precedent |
Articolul urmator |
510 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 09:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01(498)(092)(091) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Ionela. G. G. Antonescu – principiul școlii formativ-organiciste. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 82-86. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01(498)(092)(091) | ||||||
Pag. 82-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul cu tema: G.. G.. Antonescu și principiul școlii formativ-organiciste cuprinde: adnotare, concepte-cheie (româna, engleza), 7 pagini text scris și bibliografie. Cercetarea pedagogică istorică (sincronică și diacronică) abordează dimensiunea istorică a personalității lui G.. G.. Antonescu, dimensiunea epistemologică a operei lui G.. G.. Antonescu și dimensiunea practică a pedagogiei care promovează școala formativ-organicistă. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetarea pedagogică istorică (sincronică și diacronică), școala formativ-organicistă, Historical pedagogical research (diachronic and sinchronic), formative organicist school |
||||||
|