Articolul precedent |
Articolul urmator |
363 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 18:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:005(498) (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
Management (1894) |
SM ISO690:2012 APRODU, Diana Ecaterina. Managementul educației inclusive. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 62-70. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:005(498) | ||||||
Pag. 62-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul abordează strategiile de schimbare a unei școli tradiționale într-o școală incluzivă ceea ce presupune studierea factorilor de influență și identificarea în prealabil a: mărimii și formelor de manifestare a sprijinului sau poziției față de principiile schimbării, poziției inițiatorilor din punctul de vedere al capacității decizionale, informațiilor și argumentelor relevante pentru proiectarea schimbării, energiei necesare pentru implementarea ei, precum și a mizelor implicate în tot acest proces. Condițiile unei schimbări de succes, descrise în articol, pot fi un real punct de pornire pentru managerii școlilor incluzive care tind spre dezvoltarea serviciilor educaționale individualizate de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul educației incluzive, educație incluzivă, schimbare organizaţională, inclusive education management, inclusive education, organizational change |
||||||
|