Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2(478) (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3907) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Alexandru. Educația pentru integritate în contextul Republicii Moldova: concepte-cheie și practici curente. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 12-19. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2(478) | ||||||
JEL: E22, H21, O34, O35 | ||||||
Pag. 12-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate rezultatele studiului privind măsurile de combatere a fraudei drepturilor de proprietate intelectuală sub prisma eficienței abordărilor, jurisdicților, participării deținătorilor de drepturi PI și intermediarilor, măsurilor civile, administrative și penale. Autorul arată că în condițiile actuale, măsurile preferențiale de combatere a fraudelor în domeniul PI este responsabilitatea adecvată a intermediarilor și acțiunea voluntară. În plus, eficiența metodelor crește atunci când sunt elaborate și implementate standarde tehnice și juridice adecvate. |
||||||
Cuvinte-cheie norme, noile educații, educația pentru integritate, actori educaţionali, norms, new educations, Education for integrity, educational actors |
||||||
|