Dezvoltarea reflecției pedagogice prin utilizarea instrumentelor constructiviste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
365 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 17:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013+37.011.31:371.13 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883)
SM ISO690:2012
DORONIN, Natalia. Dezvoltarea reflecției pedagogice prin utilizarea instrumentelor constructiviste. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 262-266. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Dezvoltarea reflecției pedagogice prin utilizarea instrumentelor constructiviste

CZU: 37.013+37.011.31:371.13

Pag. 262-266

Doronin Natalia12
 
1 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

Dinamismul societății contemporane, progresul social-economic şi cultural, evoluţia învăţământului (Î) impune în plan educaţional schimbări fundamentale, la nivelul cunoaşterii generând formarea unei personalităţi autonome şi creative, capabilă de o inserţie socială rapidă şi eficientă. Omul contemporan trebuie învăţat, în primul rând, să înveţe, să gândească liber şi deschis, să fie creativ şi inventiv şi să-şi pună în valoare potenţialul de care este capabil pentru a deveni un adevărat profesionist al domeniului său de activitate.

Cuvinte-cheie
constructive procedural tool (CPT), student (St), teacher (T), learning (L)