Profesorul creativ versus elevul creativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
323 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-11 23:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (246)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa. Profesorul creativ versus elevul creativ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 169-171. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Profesorul creativ versus elevul creativ

CZU: 37.036

Pag. 169-171

Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

Today more than ever the promotion and valorization of creativity become essential at all school stages. And the teacher's creative attitude represents the development of creativity in students.

Cuvinte-cheie
creativity, creative teacher, creative student, constructivism, interactive methods