Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-11 23:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa. Profesorul creativ versus elevul creativ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 169-171. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 169-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Today more than ever the promotion and valorization of creativity become essential at all school stages. And the teacher's creative attitude represents the development of creativity in students. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity, creative teacher, creative student, constructivism, interactive methods |
||||||
|