Dezvoltarea școlii în perioada interbelică. Școala formativ-organicistă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
609 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-29 23:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3/.4:94(498) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Istoria României. Republica România (133)
SM ISO690:2012
BRÎNZĂ, Ionela. Dezvoltarea școlii în perioada interbelică. Școala formativ-organicistă. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 162-166. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Dezvoltarea școlii în perioada interbelică. Școala formativ-organicistă

CZU: 373.3/.4:94(498)

Pag. 162-166

Brînză Ionela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

This article relating to the theme: The topicality of the formative-organicist pedagogy developed by G. G. Antonescu includes: summary, key concepts English, 4 pages text and bibliography. The historical pedagogy research ( diachronic and sinchronic ) approaches the historical dimension of G. G. Antonescu's personality, the epistemological dimension of G. G. Antonescu and the practical dimension of G. G. Antonescu's pedagogy which creates interest in formative-organicist school.

Cuvinte-cheie
Teaching Research and diachronical, sinchronical and historical(), epistemological perspectives, formative organicist school