Articolul precedent |
Articolul urmator |
609 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-29 23:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3/.4:94(498) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Istoria României. Republica România (133) |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Ionela. Dezvoltarea școlii în perioada interbelică. Școala formativ-organicistă. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 162-166. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3/.4:94(498) | ||||||
Pag. 162-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article relating to the theme: The topicality of the formative-organicist pedagogy developed by G. G. Antonescu includes: summary, key concepts English, 4 pages text and bibliography. The historical pedagogy research ( diachronic and sinchronic ) approaches the historical dimension of G. G. Antonescu's personality, the epistemological dimension of G. G. Antonescu and the practical dimension of G. G. Antonescu's pedagogy which creates interest in formative-organicist school. |
||||||
Cuvinte-cheie Teaching Research and diachronical, sinchronical and historical(), epistemological perspectives, formative organicist school |
||||||
|