Repere conceptuale și metodologice ale strategiilor de rezolvare a conflictelor ȋn mediul școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
446 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 08:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.06:316.485.6 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Procese sociale. Dinamică socială (580)
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Repere conceptuale și metodologice ale strategiilor de rezolvare a conflictelor ȋn mediul școlar. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 145-150. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Repere conceptuale și metodologice ale strategiilor de rezolvare a conflictelor ȋn mediul școlar

CZU: 373.3.06:316.485.6

Pag. 145-150

Adăscăliţei Andra-Mirabela12
 
1 Școala Profesională Specială “Ion Pillat”, Dorohoi ,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

The article highlights some conceptual and methodological aspects of conflict resolution strategies in the school environment. Depending on the type of personality, we can deduce their characteristics in the approach to communication and conflict resolution. Conflict resolution education, which takes place worldwide, presents a series of principles, which are currently being implemented in the educational systems of the Republic of Moldova and Romania. In the literature, there are empirical investigations related to negotiation, mediation, arbitrariness, but we propose the use of persuasive communication as a strategy for resolving conflicts, a level that offers significant promises that schools can fulfill their mission to contribute to the development of harmonious personalities. of students.

Cuvinte-cheie
conflict, conflict resolution, strategy, persuasive communication