Strategii magistrale valorificate în educația de gen, comune pentru fete și băieți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
506 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 18:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013:305 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Studii de gen (96)
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Strategii magistrale valorificate în educația de gen, comune pentru fete și băieți. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 126-132. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Strategii magistrale valorificate în educația de gen, comune pentru fete și băieți

CZU: 37.013:305

Pag. 126-132

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

The article highlights to the reader a key moment in gender education of preschoolers: knowledge, awareness in social learning of appropriate gender behavior, which would include: equity, equality, autonomy, responsibility, honesty, collaboration and relational partnership of boys and girls and would exclude: rejection, terrorization, exploitation, depreciation, etc. represents the main strategy of gender education and would substantially contribute to preventing gender inequality and emotional abuse.

Cuvinte-cheie
gender education, equality, equity, gender mainstreaming strategy, principles of gender education, gender culture, gender values, gender partnership