Educația pentru mediu – una din prioritățile contemporaneității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
496 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-13 09:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03:574 (1)
Educație (14191)
Ecologie generală şi biodiversitate (779)
SM ISO690:2012
STOICA (BOLTAȘU), Georgiana, COJOCARI, Lidia, CRIVOI, Aurelia. Educația pentru mediu – una din prioritățile contemporaneității. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 88-91. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Educația pentru mediu – una din prioritățile contemporaneității

CZU: 37.03:574

Pag. 88-91

Stoica (Boltașu) Georgiana12, Cojocari Lidia1, Crivoi Aurelia3
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Grădinița Gornet-Cricov, Prahova,
3 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

Environmental education is one of the priorities of contemporaneity and begins in the early ontogenetic stages. The purpose of the environmental education, at the early stages, underestimates the formation of an ecological culture aimed to develop environmental responsibility, motivation of participation in environmental improvement activities by promoting a lifestyle compatible with a healthy natural environment. In the basis of its formation are related indispensable elements – consciousness, attitudes, knowledge, abilities and skills, involvement.

Cuvinte-cheie
education, environment, early, abilities