Articolul precedent |
Articolul urmator |
384 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 10:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922:377 (1) |
Psihologie (3386) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 LEUȚANU, Gabriela. Stimularea inteligenţelor multiple la viitorii asistenţi medicali. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 299-303. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922:377 | ||||||
Pag. 299-303 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
We are currently living in a changing world and it is highly necessary for us to head towards the change. School must provide the development of educational system so that the student becomes enlightened, and not benighted due to learning beyond their ability. At school, the student is continuously developing himself in all spiritual and physical components through a development of the biopsychic potential, at first combined and then more and more obvious under the sign of certain dominants. |
||||||
Cuvinte-cheie multiple intelligences, person-centred school |
||||||
|