Stimularea inteligenţelor multiple la viitorii asistenţi medicali
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
384 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 10:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922:377 (1)
Psihologie (3386)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
LEUȚANU, Gabriela. Stimularea inteligenţelor multiple la viitorii asistenţi medicali. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 299-303. ISBN 978-9975-46-450-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Stimularea inteligenţelor multiple la viitorii asistenţi medicali

CZU: 159.922:377

Pag. 299-303

Leuțanu Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2020


Rezumat

We are currently living in a changing world and it is highly necessary for us to head towards the change. School must provide the development of educational system so that the student becomes enlightened, and not benighted due to learning beyond their ability. At school, the student is continuously developing himself in all spiritual and physical components through a development of the biopsychic potential, at first combined and then more and more obvious under the sign of certain dominants.

Cuvinte-cheie
multiple intelligences, person-centred school